Vrijdag 19 december werd voor de 3e keer het familie doorgeefschaak gespeeld. Een toernooi voor de gezelligheid waar opa’s, moeders en vaders met hun kleinkind of eigen kind de teams vormden. Schaakstukken slaan is leuk, maar als je ook nog stukken van je speelpartner krijgt en die mag inzetten op het bord, dat maakt het allemaal nog veel leuker natuurlijk!
